Daca votul uninominal nu o sa produca nimic fundamental in politca, cel putin la nevelui comunicarii online se vor priduce schimbari majore. Politicienii vor investii bani buni in acest domeniu si asta nu e rau. Bani mai multi inseamna dezvoltarea internetului si a companiilor care se ocupa de ani buni cu promovarea pe internet. Mai ales ca un roman din doi sunt online.

“Ca sa convingi tinerii, nu este suficient sa cumperi bannere pe site-uri cu trafic mare, sustin analistii media. De fapt, postarea de reclame pe internet are acelasi efect ca si reclamele TV sau radio – risca sa enerveze oamenii. La un spot TV, reactia normala este sa te ridici si sa iti faci un sandvis la bucatarie pana se termina calupul publicitar. Internetul are in schimb un mare avantaj – si anume ca utilizatorul poate fi atras sa iti caute el reclama si sa o deschida cu un simplu click. In felul acesta, iritarea oamenilor dispare, considera Mihai Giurgea, presedintele companiei de relatii publice EVOLORE. “

mai multe aici:
http://www.comunicatemedia.ro/detalii_comunicat.php?id=16941
=============

Fiindca am amintit decompania Evolore am remarcat ceva pe site-ul lor: prima companie care se ocupa de lobby si advocay. Desi loby-ul nu este legalizat la noi, cred ca nu fac trafic de influenta ci promoveaza asa cum prevede PR-ul in alte tari obiectivele clientilor sai ( adoptarea unei legi de ex. )
Legaturi:
http://www.evolore.com/
http://sorin-tudor.ro/

http://bancuripemess.blogspot.com/
http://poeziedebetie.blogspot.com/
Nu-i nimic! Ma-mpiedicai de-o piatra,
toate astea pana maine trec…(Serghei Esenin)
John McGogoo aKa johnnyKid

One Response

  1. Era normal sa vina si pe internet. De fapt, cred ca nici nu a fost ideea celor de la Evolore. Am mai vazut clipuri politice pe youtube si la alegerile locale si la cele generale. E adevarat cam proaste. Din ce am inteles, facute de studenti, pe maxim 1000 de euro.

Comments are closed.