Dupa trei saptamani de campanie electorala, analiza arata ca PNL este fruntas la cheltuieli, cu 1.180.876 euro, urmand Alianta PSD-PC cu aproape un milion de euro (984.377 euro) si PD-l, cu 875.028 euro. Aceasta face ca suma totala cheltuita pentru publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual investita de cei trei mari competitori sa ajunga la valoarea de 3.040.281 euro. Conform raportului IPP, “fata de datele anterioare, se constata, pe masura apropierii de data alegerilor, o accentuare a nivelului cheltuielilor cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual”. Monitorizarea s-a facut pe 21 cotidiane centrale, 119 reviste sau publicatii periodice, 15 posturi TV si 9 posturi de radio. – [sursa – Ziua]

Banii astia sunt doar o parte  din cei cheltuiti. Avem aici doar sumele chetuiete de partide. nu si cele ale candidatilor. Bineinteles ca nu se stie cate pomeni electorarel s-au dat. Sumele reale sunt mult mai mari. daca fiecare partid a avut 15 candidati/judet si acesta a chetuit suma legala de 50.000 euro… asta inseamna inca 3.150.000 euro. de partid Insa nici unul nu s-a rezumat la cei 50.000 :). Pariu?