Monitor Acer=google adwords
… l-am luat. acum cca 1 ora. 19 inch. Nu stiu cat de de bun dar am garantie… de la shopit.ro
Nu e mult: 4,700.000 lei vechi aka 470 RON. M-a dus si m-a adus Veninosu’ cu masina desi la cat de de usor si cum este ambalai vi cu el lejer pe autobuzele de kkt din Bucuresti. Interesant este ca l-am comandat pentru ca am vazut un google adsense pe siteul unui amic: www.komercial.ro .
Asta mi-a aratat ca cei care isi fac reclama prin adwords stiu de ce dau banii si uite ca o reclama targatata contextual face mai mult decat cea de la Neogen.ro care sunt targetate regional si, spun ei, demografic.
Hai sa va explic de ce nu functioneaza si este ilogica o reclama targetata regional si demografic, asa cum pretind cei de la Neogen ca au. Am mai spus ca sunt un jucator inrait de Lineage II. Eram cu un grup de prieteni la un party (nu, nu e chef, nu se bea nu e nici orgie (party= echipa de maxim 9 oameni care merg sa faca experienta omorand mobi/monstrii, unul sau mai multi raid boss – monstrii foarte puternici). Eh bine bufferul (caracater care te binecuvanteaza cu vraji si esti mai strong) era afk (away for keyboard) si noi asteptam sa vina. La un moment dat incepe sa se miste dar nu ne dadea bufele alea nenorocite dupa care toti plangeam ca niste copii fara masinuta preferata. Ii scriam: “ba fmm, da dracu bufe… baaaa n00b-ule, ba retardule…”. El nimic. Dupa cca 15 min citim cu ochii cat cepele: aici BUNICA! Nemernicul era plecat si lasase e bunica-sa sa stea la calculator!
Ei bine, am spus povestea asta pentru ca vroiam sa va explic faptul ca nu ai cum sa stii cine se aflta in spatele monitorului poate sa fie bunica, un unchi pervers, sau o pustoaica de 16 ani in calduri si curioasa (daca stie cineva vreuma sa ii dea nr meu de telefon si adresa de acasa)… poate sa fie ORCINE. Regional da. am IP-ul calculatorului, am aflat si satul si ulita pe care sta propritarul calculatorului, stiu cati copii retardati are… dar NU AM CUM SA fac targetare demografica! pentru ca: daca fac reclama la un site de masini sau la joburi si in spatele monitorului este mama care vrea sa vada cati Mb de femei a downloadat ala micu’ al ei care e la pubertate si isi cauta material de laba…
Concluzia: Adwords FTW !!! (ftw= for the win)