Umor negru sau fair play?
Compania japoneza Toshiba va returna clientilor banii cheltuiti pe achizitia unui laptop nou, in cazul in care acestia raman someri in decurs de un an de la data achizitiei. Promotia face parte din programul de garantie “No Matter What”, care a fost extins de Toshiba pana la finele lunii august, in conditiile in care criza economica a redus drastic bugetul de cheltuieli al consumatorilor
“Daca in decurs de un an de la data achizitiei laptopului clientul isi pierde locul de munca pentru o perioada mai mare de trei luni, Toshiba ii da banii inapoi si ii permite sa pastreze produsul” au declarat reprezentantii Scop Computers, distribuitorul local al produselor Toshiba. [via ZF]
Inainte totusi sa ma interb daca este umor negru sau fairl play din partia japonezilor ma gandesc amuzant la ce strategii de vanzari te obliga criza… Mie imi place idea asta. Dar la cum sunt romanii de tepari, ma gandesc ca o serie de firme or sa angajeze de forma 2-3 anigajati, dupa care ii trimit acasa…