O veste buna pentru cei care au telefon mobil (aprope toti romanii)
Antena 3 da o stire interesanta:
UE AR PUTEA PENALIZA OPERATORII DE TELEFONIE MOBILĂ CARE TAXEAZĂ PREA MULT UTILIZATORII
Comisia Europeană a avertizat, joi, că ar putea lua măsuri împotriva operatorilor de telefonie mobilă din Europa care îi taxează pe utilizatori mai mult decât vorbesc atunci când aceştia efectuează apeluri în străinătate, transmite AP.
Din pacate are trebui sezizata Comisia Europeana si pentru multe alte nereguli pe care le vedem la operatorii de la noi:
A- pentru cei cu abonament
1- exista obligativitatea sa platesti abonamentul la data scadentei si nu la sfarsitul luinii (ceea ce este aiurea avand in vedere ca majoritatea isi iau salariile la sfarsitul luii)
2- contractele alea scrise cu litere minuscule sa fie scrise cum trebuie
3- obligativitatea ca atunci cand inchei abonamentul, operatorul de telefonie sa iti prezinte pe langa oferta si clauzele nasoale (care sunt f multe);
B- cei cu cartele:
1- chiar daca tu ai credit, te obliga sa incarci cartela (am in momentul acesta 7 euro credit dar ei ma obliga sa incarc). Normal ar fi sa nu pot suna decat daca nu am credit.
2- o serie de servicii nu sunt oferite decat abonatilor
3- costul convorbirilor pentru posesorii de cartele valorice este mult mai mare? de ce?
Daca vrei sa dai in judecata mafia operatorilor de telefonie o sugi mult si bine pentru ca iti tranteste in cap contractul si nu ai ce sa ii faci.
Atat deocamdata daca mai aveti sugetii astept comentarii :)
=============
Legaturi:
http://bancuripemess.blogspot.com/
http://poeziedebetie.blogspot.com/
Nu-i nimic! Ma-mpiedicai de-o piatra,
toate astea pana maine trec…(Serghei Esenin)
John McGogoo aKa johnnyKid
2 thoughts on “O veste buna pentru cei care au telefon mobil (aprope toti romanii)”
Comments are closed.
Problema de la pct A se poate rezolva MULT mai simplu. Cu un telefon la relatiile cu clientii, unde soliciti sa ti se modifice data de facturare si implicit data scadentei. Eu am facut asta :)
La inceput, data scadenta a facturii era in data de 02 ale lunii, ceea ce pt mine era crunt, deoarece luam salariul in jur de 7. Intre timp, ne`am fixat pe salariul pe 15, asa ca am sunat la Vodafone si le`am zis ca vreau sa platesc factura candva in jurul datei de 15. Drept pentru care ei ma factureaza pe 2 ale lunii, si eu trebuie sa platesc pana pe 16. Fara prea multa bataie de cap sau costuri suplimentare.
Si nu, nu cred ca va fi cazul unei chestii generalizate, a unei solicitari “in masa” de modificare a datei scadente. Din diverse motive :)